Všeobecné obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") upravují vztah mezi Event Buddy s.r.o., IČO: 22029052, se sídlem Revoluční 1082/8, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha (dále jen "Poskytovatel"), a uživateli aplikace SelfPlan (dále jen "Uživatel") a dodavateli služeb (dále jen "Dodavatel").

1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto Podmínky jsou závazné pro všechny Uživatele a Dodavatele využívající aplikaci SelfPlan.
  2. Poskytovatel prostřednictvím aplikace umožňuje propojení Uživatele s Dodavateli pro účely usnadnění plánování společenských a jiných událostí.
  3. Registrace do aplikace je podmíněna souhlasem s těmito Podmínkami.
  4. Koordinátor/ka, který/á nabízí služby organizace společenských událostí, může v aplikaci vystupovat jako Dodavatel i jako běžný Uživatel.

2. Definice

  1. Uživatel: fyzická nebo právnická osoba, která využívá aplikaci pro vyhledávání dodavatelů služeb pro společenské události nebo jako koordinátor/ka.
  2. Dodavatel: podnikatel poskytující služby související s organizací společenských událostí, jako jsou catering, fotografie, pronájem prostor, zábava, dekorace a další. Koordinátor/ka může vystupovat jako Dodavatel i Uživatel současně.
  3. Aplikace: elektronický systém provozovaný Poskytovatelem, který slouží k propojení Uživatelů s Dodavateli.

3. Registrace

  1. Uživatel i Dodavatel musí při registraci v aplikaci poskytnout platné údaje a zajistit jejich správnost.
  2. Dodavatel je povinen uvést pravdivé informace o své činnosti, službách, volných termínech a cenách.
  3. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout nebo zrušit registraci Uživatelů nebo Dodavatelů, kteří porušují Podmínky.

4. Poskytování služeb

  1. Aplikace umožňuje Uživateli vyhledávat Dodavatele podle preferencí (lokalita, dostupnost, typ služby apod.).
  2. Poskytovatel není odpovědný za kvalitu, dostupnost a plnění služeb poskytovaných Dodavateli.
  3. Dodavatelé jsou odpovědní za správnost informací uvedených v aplikaci, plnění smluv a případné stížnosti Uživatelů.

5. Platby a hodnocení

  1. Registrace a zveřejnění profilu Dodavatele v aplikaci je zdarma. Dodavatelé mají možnost prezentovat své služby bez nutnosti úhrady za vytvoření profilu.
  2. Pokud má Dodavatel zájem o propagaci v reklamním prostoru (např. v karuselu na úvodní stránce, karuselu na stránce dodavatelů nebo jako vizuál při přihlášení či registraci), jsou tyto podmínky stanoveny individuální domluvou mezi Dodavatelem a Poskytovatelem.
  3. Případná provize za navázaný kontakt je určena po vzájemné dohodě. Pokud zákazník zprostředkovaný portálem uzavře s Dodavatelem zakázku, bude Poskytovatel požadovat provizi z realizované zakázky. Výše provize a její podmínky budou sjednány individuálně na základě vzájemné dohody.
  4. Propagace na sociálních sítích s materiálem dodaným Dodavatelem je poskytována zdarma. O četnosti a výběru prezentovaných Dodavatelů rozhoduje výhradně Poskytovatel.
  5. Pokud si Dodavatel přeje vytvořit profesionální videomedailonek pro prezentaci svých služeb, podmínky jeho realizace (včetně případného zpoplatnění) budou sjednány individuálně mezi Poskytovatelem a Dodavatelem.
  6. V případě jakýchkoli zpoplatněných služeb bude cena vždy sjednána předem prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo osobní schůzky. Žádné dodatečné poplatky nebudou účtovány bez předchozí domluvy s Dodavatelem.
  7. Po poskytnutí služby může Uživatel přidělit Dodavateli hodnocení. Dodavatel bude o tomto hodnocení informován, a před jeho zveřejněním provede Poskytovatel jeho schválení. V případě sporných hodnocení má Poskytovatel právo vyžádat si další informace od obou stran a pokusit se situaci vysvětlit.

6. Ochrana osobních údajů

  1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Uživatele a Dodavatele v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů.
  2. Uživatel a Dodavatel poskytují souhlas se zpracováním osobních údajů při registraci do aplikace.
  3. Poskytovatel nepředává osobní údaje třetím stranám, vyjma případů, kdy je to nutné pro plnění služeb nebo vyžadováno zákonem.

7. Odpovědnost a reklamace

  1. Poskytovatel nenese odpovědnost za škody způsobené nedodržením závazků Dodavatele nebo Uživatele.
  2. Reklamace ohledně kvality služeb poskytovaných Dodavateli musí být řešeny přímo mezi Uživatelem a Dodavatelem.
  3. V případě technických problémů s aplikací může Uživatel kontaktovat technickou podporu Poskytovatele.

8. Změny podmínek

  1. Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit tyto Podmínky. O změnách bude informovat Uživatele a Dodavatele prostřednictvím aplikace.
  2. Pokud Uživatel nebo Dodavatel nesouhlasí s novými Podmínkami, může svůj účet kdykoli zrušit.

9. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto Podmínky se řídí právním řádem České republiky.
  2. Jakékoliv spory mezi Poskytovatelem, Uživatelem nebo Dodavatelem budou řešeny přednostně smírnou cestou. Pokud nedojde k dohodě, spor bude rozhodován příslušným soudem v České republice.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 6.11.2024.

SelfPlan

Naplánujete u nás svatby • konference • narozeninové oslavy
a další významné události.

SelfPlan

Základní informace

O nás

Zákaznická linka

773 133 726

© EventBuddy 2024. Všechna práva vyhrazena GDPR | Podmínky služby